U bent hier: Welkom › Activiteiten 2018 › 27 April - Vrijdag Koningsdag

Pagina naar PDF

27 April - Vrijdag Koningsdag

Op Vrijdag 27 April 2018 is het Koningsdag.

Het programma voor deze dag:

's Ochtends om 08:00 uur zal de reveille plaats vinden waarbij u gewekt zult worden door de blazers van Showkorps Wilhelmina.

In de ochtend zal er ook nog een rondgang zijn van het Showkorps Wilhelmina. Deze rondgang zal door Sleeuwijk gaan en zal eindigen bij de tent waar dan het Wilhelmus gespeeld gaat worden.

Om 09:00 kan iedereen zijn plekje opbouwen voor de rommelmarkt welke vanaf 09:30 zal plaatsvinden tot 12:00 uur. Zorg hierbij dat je op tijd bent, niet verkochte spullen weer mee naar huis mag nemen.

In de middag staat voor de kinderen weer het bekende spelletjes programma op de planning. Vanaf 14:00 kunt u dan weer terecht in de tent voor de leukste spelletjes, de lekkerste poffertjes en de mooiste schminkcreaties. Dit jaar hebben we buiten diverse spelen,springkussen. De kosten voor leden is deze middag gratis. Voor niet-leden vragen wij een vergoeding van 3 euro. De middag eindigt rond 17:00 uur/

Wij hopen met z'n alle op een droge en gezellige dag!

Ps. de bar in de tent is tijdens de activiteiten geopend, dus papa's, mama's, opa's en oma's of alle andere die komen kijken naar de spelletjes u kunt dit doen onder het genot van een drankje.

Ogenblik a.u.b. ...