U bent hier: Welkom › Activiteiten 2018 › 26 April - Donderdag Oranjekroeg

Pagina naar PDF

Oranjekroeg van Sleeuwijk

Op donderdag 26 april 2018 is het weer tijd voor de Oranjekroeg! Dit jaar treed Menzo Kortland op.

Nu hoor ik de meeste van jullie denken wie is Menzo?

De beste imitatie-artiest van Nederland zingt in een groot meezingfeest met de stemmen van talloze artiesten uit binnen- en buitenland! Guus Meeuwis, Andre Hazes, Ed Sheeran, Frans Duijts, Lil Kleine, Lee Towers… ze komen allemaal voorbij in een show vol energie en humor. Mede door het enthousiasme van de sympathieke zanger is het bijna onmogelijk niet mee te zingen en te dansen. Ideaal voor ieder feest!

Menzo Kortland won in december 2017 met imitaties van Guus Meeuwis en Gers Pardoel de Sound-Alike of Music Award van 3FM. Hij werd daardoor uitgeroepen tot de beste imitatie-artiest van Nederland. Hij liet zijn imitaties in 2014 voor het eerst zien aan heel Nederland met zijn item ‘Gers Pardon’ in de radioshow van Giel Beelen op 3FM. Hierdoor trad hij onder andere op in de Circus Request-shows in het Patronaat in Haarlem. Een doorslaand succes, dat smaakte naar veel meer. Sinds enkele maanden treedt de vrolijke Brabander op feesten en partijen op in een energieke show, waarin hij de hele zaal op zijn kop zet als de bekendste sterren van Nederland.

Menzo heeft al opgetreden in bijzondere locaties als:

- Patronaat, Haarlem
- Volkshotel, Amsterdam
- Amsterdam Arena (koninklijke loge)

Entree is voor iedereen gratis!

DATUM                          :  26-04-2018

TENT  OPEN                 :  21:00 UUR