U bent hier: Welkom › Activiteiten 2018 › 28 April- Zaterdag "Helemaal Hollands"

Pagina naar PDF

28 April- Zaterdag "Helemaal Hollands"

Zaterdag 28 April:

Deze avond kan niets ander worden dan 1 groot feest! Het 100%nl meezingfeest komt samen met Vinzzent en het Feestteam naar Sleeuwijk!

Leden mogen deze avond gratis naar binnen. Voor niet leden geldt de entreeprijs van 12,50 euro.
De tent gaat om 21:00 uur open.

Het Meezingfeest met de DJ’s van 100% NL is gegarandeerd succes met de beste muziek van Nederland!

Vanaf de eerste beats van de 100% NL DJ’s sta je in het leukste Hollandse café van Nederland. De mannen zetten de hele tent op zijn kop met de populairste feestnummers. Alle muzikale helden uit ons eigen landje komen deze avond voorbij. We gaan dus in één avond langs de hits van Jan Smit en André Hazes tot Guus Meeuwis en Armin van Buuren.

100% NL komt naar je toe!
Dat betekent 100% NL Feest! Zo laat de 100% NL DJ het publiek uit z’n dak gaan tijdens het ‘Hazes-kwartiertje’ en de ‘100% Inhaker’. En laten het publiek zingen en dansen met de ‘100% Meezinger’ en de ‘100% Apres ski’ knallers. Wil je er een eigen draai aan geven? Dat kan met een slinger aan ons digitale Request Rad. Zo komen alle muziekstijlen voorbij.

Het Meezingfeest met de DJ’s van 100% NL is gegarandeerd succes voor publiek dat van een feestje houdt

Ogenblik a.u.b. ...